Jak korzystać?

Instrukcja korzystania z serwisu TeczkaDotacji.pl

Krok 1 - LOGOWANIE

Aby zalogować się do platformy wejdź na stronę www.teczkadotacji.pl

W prawym górnym narożniku kliknij w przycisk „Zaloguj się”.

Pojawi się ekran z prośbą o wprowadzenie loginu (adres mailowy, który został podany do zamówienia) i hasła (hasło ustalone przez klienta przy aktywacji konta).

Jeśli nie pamiętasz hasła « PRZEJDŹ TUTAJ »

Krok 2 - MULTIKONTO

Multikonto Forum - wszystkie nasze produktu są powiązane. Jeżeli już jesteś naszym Klientem i korzystasz z naszych produktów, zaloguj się danymi, które zostały wskazane przy poprzednich zamówieniach.

Krok 3 - MOJE KONTO

Po zalogowaniu, z prawej strony zobaczysz swój panel klienta „Moje konto”, po lewej widoczna jest lista opcji, do których masz dostęp w ramach abonamentu.

Krok 4 - MOJE KONTO - ZAKŁADKI

W zakładce „Edycja danych” zobaczysz swoje dane (te które podawałeś przy składaniu zamówienia). W tej zakładce możesz je zaktualizować i zmienić swoje hasło.

Zakładka „Historia zamówień”. Tutaj możesz sprawdzić historię swoich zamówień, numer zamówienia, cenę, status i termin do kiedy abonament jest aktywny.

Zakładka „Certyfikaty”. Tutaj możesz pobrać wszystkie certyfikaty do szkoleń oznaczonych jako “Szkolenie z certyfikatem”.

Zakładka „Pliki”. Tutaj znajdziesz materiały, które dostępne są w ramach Pakietu Premium – kupon z 20% zniżką na prenumeratę czasopisma Forum Placówek Niepublicznych.

Krok 5 - ZAPISANE

Na szarym pasku obok ikonki Moje konto znajdziesz ikonkę Zapisane, czyli tzw. Teczkę pracy, w której znajdują się wszystkie dodane przez Ciebie pliki – dokumenty, instrukcje, case study, orzeczenia. Interesujące Cię pliki możesz dodać do Teczki za pomocą „+”, który znajdziesz przy każdym artykule i dokumencie. Po dodaniu ikonka zmienia z „+” na „✔”.

Krok 6 - WYSZUKIWARKA

Na szarym pasku obok ikonki Zapisane znajdziesz ikonkę z lupą, czyli wyszukiwarkę. Wprowadź wyraz, którego szukasz albo samo słowo „dokument” lub „dotacja” i zostaniesz przekierowany do strony z rozbudowaną wyszukiwarką z filtrami. Możesz filtrować po typie wpisu (artykuł, plik, wideo), autorze, dziale głównym, rodzaju placówki, temacie. Lista wskazań wyświetli się w oknie głównym.

KROK 7 - MENU GŁÓWNE

Instrukcje – instrukcje, co się zmieniło w najnowszej aktualizacji przepisów odnośnie wydatków z limitami i wskazówkami, na które kategorie trzeba zwrócić szczególną uwagę przy ich dokumentowaniu i rozliczaniu.

Wydatki – stale aktualizowany katalog wydatków dozwolonych i niedozwolonych, które można lub których nie można sfinansować z dotacji.

Dokumenty – edytowalne i gotowe do pobrania przykładowe rozliczenia dotacji, opisy dokumentów, wzory ewidencji wydatków, wzory protokołów z kontroli, umowy. 

Orzeczenia – baza orzeczeń sądów w zakresie dokumentowania wydatków, spraw kadrowych, limitów i zwrotów dotacji.

Case study – baza case study w układzie pytanie- odpowiedź z podstawą prawną związaną z kwestiami spornymi w zakresie rozliczania dotacji i zarządzania placówką niepubliczną.

Szkolenia – lista szkoleń opracowanych na bazie najczęściej zgłaszanych przez Użytkowników serwisu pytań. Szkolenie, którego ukończenie honorowane jest certyfikatem, jest oznaczone są jako Szkolenie z certyfikatem.

KROK 8 - MENU GÓRNE

Terminarz – kalendarz roku szkolnego i budżetowego z obowiązkowymi terminami dla dyrektora placówki wraz z datami szkoleń i konferencji dotyczących zarządzania placówką.

Newsletter – informator z nowymi dokumentami, case study i instrukcjami dotacyjnymi, które pomogą Ci być na bieżąco z naszymi nowościami. Newsletter z aktualizacjami trafia na Twoją skrzynkę mailową co 4 tygodnie.

Resetowanie hasła - krok 1

Jeśli nie pamiętasz hasła możesz skorzystać z opcji resetowania hasła.

W prawym górnym narożniku kliknij w przycisk „Zaloguj się”, a następnie link "Nie pamiętam hasła".

Resetowanie hasła - krok 2

Po kliknięciu wyświetli się okno z prośbą o podanie adresu mailowego, na który prześlemy instrukcję postępowania.

Resetowanie hasła - krok 3

Jeśli poprawnie wpiszesz adres e-mail, kliknij „Resetuj hasło”.

Resetowanie hasła - krok 4

Przejdź do sprawdzenia poczty mailowej. W zasadzie od razu pojawia się nowa wiadomość, której nadawcą jest TeczkaDotacji.pl.

W treści wiadomości znajduje się link, w który wystarczy kliknąć i ustawić sobie nowe hasło.

Resetowanie hasła - krok 5

Po kliknięciu w link zostajesz przekierowany do strony www.teczkadotacji.pl gdzie od razu możesz ustawić nowe hasło.

Zmień je, zaloguj się do strony i korzystaj z materiałów.