Od stycznia gmina co miesiąc przekazuje przedszkolu niepublicznemu dotację w dwóch przelewach. Jeden to kwota opisana jako „dotacja gminna”, a drugi jest opisany jako „dotacja na niepełnosprawności”. Gmina twierdzi, że muszę prowadzić odrębną księgowość i odrębne rozliczenie wydatków dla każdej przekazywanej części. Czy ma rację?
Pytanie nie precyzuje dokładnie, jakim uczniom przedszkola zapewnia ono świadczenia i z jakimi wskazaniami. Niemiej jednak należy zwrócić uwagę, że cały rozdział 3 ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 754 z późn. zm.) poświęcony jest zagadnieniom dotyczącym prawidłowego...Chcesz zobaczyć więcej?
Dostęp do pełnej treści materiałów tylko z wykupionym planem. Dołącz do naszej społeczności już dziś!
Subskrybuj teraz